Türkiye’nin en iyi çaÄŸrı merkezi Renault!
Türkiye’deki çaÄŸrı merkezlerinin denetlendiÄŸi Kalite Ligi’nde Renault yine birinci oldu

Türkiye’nin en iyi çaÄŸrı merkezi Renault!
Renault, Türkiye’deki çaÄŸrı merkezlerinin denetlendiÄŸi Kalite Ligi‘nde yine birinci oldu. Türkiye’nin önemli sektörlerinden toplam 34 firmanın yer aldığı yarışmada Renault, tüm rakiplerini geride bırakarak müşteri odaklı yönetim anlayışını bir kez daha kanıtlamış oldu.
Renault, Telephone Doctor firması tarafından düzenlenen ve Türkiye’deki çağrı merkezlerinin denetlendiği Kalite Ligi’nde üst üste üçüncü kez birincilik ödülünün sahibi oldu.
Çağrı merkezlerini arayan müşterilere verilen hizmet kalitesinin ölçüldüğü Kalite Ligi’nde; Selamlama, Aktif Dinleme, Analiz Etme, Sorularla Yönlendirme, Güzel Konuşma, Yaklaşım, İstekli Ses Tonu, Kurumsal Duruş, Yetkin Konuşma ve Kapanış gibi önemli kriterler değerlendirme sürecinde göz önünde bulunduruluyor.
Otomotiv, finans, sigorta ve bankacılık gibi Türkiye’nin önemli sektörlerinden toplam 34 firmanın yer aldığı yarışmada Renault, tüm rakiplerini geride bırakarak müşteri odaklı yönetim anlayışını bir kez daha kanıtlamış oldu.
Renault Müşteri Memnuniyeti Ödül Listesi
Telephone Doctor       2016 – 2017 Kalite Ligi Birincilik, En İyi ÇaÄŸrı Merkezi
Telephone Doctor       2015 Kalite Ligi Birincilik, En İyi Çağrı Merkezi
Telephone Doctor       2014 Kalite Ligi Birincilik, En İyi Çağrı Merkezi
IMI (Int Management Institute) En İyi Müşteri Deneyimi Birincilik ödülü
A.C.E Awards            Otomotiv Grubu Birincilik, 2017
A.L.F.A Awards           Otomotiv Grubu Birincilik, 2016
A.L.F.A Awards           Otomotiv Grubu Birincilik, 2015
şikayetendex               Şikayeti En İyi Yöneten Marka
(2011-2012-2013-2014-2015-2016)