Site rengi

Tasarım

Geniş
Kutulu
Otomobil Haber

‘Captur’ıp gidemedim!

‘Captur’ıp gidemedim!

RENAULT CAPTURLA BİR GÜN

Capturıp gidemedim!

Hayatı, ‘kendiliğinden hareket eden’ modern toplumun en önemli metası otomobilin camından seyretmeyi seviyorum.

Çoğu zaman İstanbul’dan çok uzaklarda kontak kapatıyorum.

Bazen de güzel İstanbul’un kalabalık yollarında ve eşsiz manzaralarında geziyorum.

Sürüş izleniminde bulunmak için aldığım Renault Captur’la ise İstanbul sokaklarında dolaşmayı tercih ettim.

Tabii her test sürüşünde olduğu gibi yine ailecek düştük yollara.

Zira toplumun genelinin araç alırken en dikkat ettiği detay; “eşimle ve çocuğumla rahat rahat seyahat edebilecek miyim?”

Ben de teknik detaylara boğmadan sürüş esnasında aracın dikkatimi çeken özelliklerini, konforunu, aileye uygun mu, değil mi? gibi edindiğim izlenimleri yazıyla aktarmaya çalışıyorum.

Gerçi, okuyucularımdan bazıları, “aracın teknik detaylarını da yazında okumak istiyoruz” isteğinde bulunuyor.

Ama diyeceğim; gezip, gördüğüm yerlerle otomobili bütünleştiriyorum.

Gelelim Renault Captur’la geçirdiğim 1 güne…

Tek çocuklu aileler için makul

Göz alıcı kırmızı rengi ve samimi bir dış tasarımı olan Captur’la İstanbul’un en güzel bölgelerinden birine gitmeye karar verdik: Polonezköy…

Yeşilin ve mavinin tadını çıkartacağımız Polonezköy’e doğru yola çıkmadan önce 455 litrelik bagaja bir güzel eşyalarımızı yerleştirdik.

Tavan boyu fena olmayan Captur’da çocuk oto koltuğunu arkanın tam ortasına koymak zorunda kaldım.

Tek çocuk için sorunsuz görünen Captur, iki veya daha fazla çocuklu aileler için ideal olmayabilir.

Çalıştırmak için anahtarının yanında olmasının kâfi olduğu Captur’u gazladım ve yola koyulduk.

Hakimiyetin sende olduğunu hissettiren direksiyon simidi ve geniş bir açı sunan ön cam sürüş kalitesini artırıyor.

1.5 dCi 90 beygirlik motora sahip Captur, ilk kalkışlarda hafif bir sarsıntı hissettiriyor. Fakat atak yapıya sahip Captur’la şehir içi hız limitine uyarak nihayet Polonezköy’e geldim.

Toprakla bütünleşerek yaptığım kahvaltıdan sonra bir müddet kitap okudum ve gürültüden yalıtılmış tabiat ormanının keyfini çıkardım.

Sonra da yürüyüş parkurunu da baştan sona yürüdük.

Tabiatla bütünleşip dinlendikten sonra oldukça az yakan Captur’la tekrar düştük yollara.

Geçen yıl 230 bin kişi satın almış

Evinizdeki kadar rahat hissetmemiz için tasarlanan çekmeceli torpido gözüne bayıldığım Captur, otomatik olmasına rağmen şehir içi trafiğinde beklediğim konforu sağlayamadı.

Captur’u almak için de almamak için de birçok neden var. Fakat otomobil tutkunları kararını vermiş ki, sadece 2018’de tüm dünyada 230 bin adet satın alarak Captur’u sınıfının lideri yaptı.

Biliyorum, Renault Captur’un fiyatından ortalama kaç litre yaktığına kadar tüm özelliklerini merak ediyorsunuz.

Captur ile ilgili merak ettikleriniz bir tık kadar yakın.

Değerli okuyucularım burada özetleyeceğim bilgileri derinlemesine ve detaylı olarak öğreneceğiniz tek adres işte bu link:

https://www.renault.com.tr/araclar/binek-araclar/renault-captur-ph2.html

İyi seyirler!

Fırat İPEK

 

İnstgram.com/frtipek

twitter.com/firatipek34

f.ipek@milatgazetesi.com

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ