Otomobil Haber


Yeni Peugeot 2008 Türkiye’de!

PEUGEOT 2008, yenilenmesinin ardından, ülkemizde de satışa sunuldu. Benzinli, dizel ve elektrikli 3 farklı motor seçeneği ile Türkiye pazarında yer alan yeni SUV modelinde ilk teslimatlar eylül ayı başı itibarıyla başlayacak. Ülkemizde satışa sunulan yeni 2008 ALLURE 1.2 PureTech 130 HP EAT8’nin fiyatları 1.444.500 TL’den, yeni 2008 ALLURE 1.5 BlueHDi 130 HP EAT8’nin fiyatları da 1.550.500 TL’den başlıyor. Performansı artırılan ve 345 km’lik (WLTP) elektrikli menzili 406 km’ye yükseltilen yeni e-2008 GT’nin başlangıç fiyatı ise 1.580.000 TL olarak belirlendi.

Yeni Peugeot 2008 Türkiye’de!

PEUGEOT, yenilediği B-SUV modeli 2008’in Türkiye teslimatlarına eylül ayı başı itibarıyla başlıyor. Benzinli, dizel ve elektrikli güç üniteleri ile müşterilere seçme özgürlüğü verilerek, ihtiyaca en uygun yeni PEUGEOT 2008 tercih edilebiliyor. Tamamı EAT8 otomatik şanzımanlı benzinli ve dizel 2008 seçenekleri ilk aşamada ALLURE ve GT donanımlarıyla Türkiye’ye giriş yaparken elektrikli model versiyonu olan e-2008, sadece GT donanımında satın alınabiliyor. 1.2 PureTech 130 HP motora sahip yeni PEUGEOT 2008’in fiyatları 1.444.500 TL’den başlarken 1.5 BlueHDi 130 HP motoru barındıran yeni PEUGEOT 2008 için başlangıç fiyatı 1.550.500 TL olarak öne çıkıyor. 115 kW’lik yeni elektrikli güç kaynağıyla daha yüksek performans ve uzatılmış menzil özellikleri gösteren PEUGEOT e-2008 GT’nin başlangıç fiyatı ise 1.580.000 TL olarak belirlendi.

Elektrikli otomobil teknolojisinde yeni bir standart!

Türkiye’ye 1.2 PureTech 130 S&S EAT8, 1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 ve 156 HP (115 kW)’lik E-2008 versiyonlarıyla gelen yeni 2008, modern yapısıyla verimli yeni elektrikli motoruyla yeni müşterileri çekmeyi amaçlıyor. E-2008 tamamen elektrikli B-SUV segmentinde konumunu pekiştiriyor. Maksimum güç yüzde 15 artışla 100 kW/136 HP’den 115 kW/156 HP’ye çıkarken, batarya kapasitesi 50 kWsa’ten 54 kWsa’e çıkarıldı. Verimliliği iyileştirme çabası, performans artışı ama aynı zamanda menzilin 345 km (WLTP) yerine 406 km’ye ulaşmasını sağlıyor. Yeni PEUGEOT E-2008, tüm şarj çözümlerine uygun standart olarak tek fazlı 7,4 kW şarj cihazı sunuyor. Yüzde 20’den yüzde 80’e halka açık şarj hızlı şarj cihazlarında (100 kW) 30 dakikada şarj olabiliyor. Wallbox’da (7,4 kW) tamamen şarj olma süresi ise 7,4 saat. Yeni PEUGEOT E-2008’in bataryası 8 yıl veya 160.000 km garantili olarak satılıyor.

Yeni 2008’in, elektrikli dışında tüm kullanıcı gereksinimlerine cevap veren benzinli ve dizel motor seçenekleri, EAT8 tam otomatik şanzımanla Türkiye’de yollara çıkıyor.

  • PureTech 130 EAT8: Stop & Start sistemi ile donatılan 3 silindirli 1,2 litre hacimli motor 130 HP güç üretiyor ve 8 kademeli otomatik şanzıman EAT8 ile donatılıyor.
  • BlueHDi 130 EAT8: Stop & Start sistemi ile donatılan 4 silindirli 1,5 litre hacimli motor 130 HP güç üretiyor ve 8 kademeli otomatik şanzıman EAT8 ile donatılıyor.

Kompakt boyutlar, geniş bagaj hacmi!

İspanya’daki Vigo Fabrikası’nda üretilen yeni PEUGEOT 2008, 4,30 m uzunluğa, 1,987 m genişliğe (aynalar dahil), 1,55 m yüksekliğe (Tavan barları dahil) sahipken dingil mesafesi de 2.605 mm. Omuz çizgisine kadar olan bagaj hacmi 434 litre olan yeni 2008, arka koltukların yatırılmasıyla 1.467 litreye kadar yükleme imkânı sağlıyor.

Daha da “Öz Güvenli” bir duruş için iddialı SUV tasarımı!

PEUGEOT 2008, tanıtıldığı günden bu yana tasarımıyla öne çıkıyor. PEUGEOT tasarım ekibi, SUV statüsünü daha da güçlendirerek sınıfının üstünde bir ifadeye odaklanıyor. Yeni 2008’lerin ön, yan ve arka logolarında yeni bir yazı tipi ve yeni Bazalt Gri renk dikkat çekiyor. E-2008 ise Mavi ve Beyaz renklerde bir “E” logosuna sahip. Arkadaki PEUGEOT yazısı, parlak siyah bagaj şeridi boyunca uzanıyor.

2008, yeni 508 modelinin ardından, yeni PEUGEOT ışık imzasını benimseyen ikinci model oluyor. Bu, yeni 2008’de tampondaki parlak siyah eklere entegre edilen üçlü aslan pençesi ile daha da güçleniyor. Bu sayede, 2008’in öz güvenli kişiliğini ve sağlam SUV tasarımını vurguluyor. Tüm versiyonlar bu yeni ışık imzasına sahip. GT versiyonlarında, üçlü pençenin çarpıcı etkisi, FULL LED farların aydınlatılmasındaki üç ışık modülü ile daha da vurgulanıyor. Bu yönüyle GT versiyonu diğer versiyonlardan ayrışıyor. Yeni ön cephesiyle 2008, yeni PEUGEOT logosunu da taşıyor; daha geniş, farlarla entegre ve aracın duruşunu güçlendiren özel yatay ızgara tasarımını içeriyor. Arkada, yeniden tasarlanan ışık imzasıyla yeni 2008, tüm versiyonlarında yeni LED stop lambalarına yer veriyor. PEUGEOT otomobillerinin arkasını karakterize eden simgesel üçlü pençe yeniden yorumlandı. Stop lambaları, otomobilin genişlik algısını güçlendiren ince ve zarif, iç içe yer alan üç yatay çift sıra pençeden oluşuyor. Ayrıca geri vites lambaları ve sinyaller de LED olarak sunuluyor.

Yeni 2008’in lansman rengi olarak modern Selenyum Gri’nin seçilmiş olması dikkat çeken detayların başında geliyor. Mavimsi gri vurgularla zenginleştirilen yeni Okenit Beyaz ise yeni 2008’in güçlü tasarımını daha da vurguluyor. GT versiyonları, standart olarak siyah çift renkli tavanla sunuluyor. Seçilen gövde renginden bağımsız olarak tüm yeni 2008 versiyonlarında parlak siyah yan aynalar kullanıyor. Yeni 2008; Selenyum Gri, Tekno Gri, Okenit Beyaz, İnci Siyah, Elixir Kırmızı ve Vertigo Mavi olmak üzere 6 gövde rengiyle tercih edilebiliyor.

Yeni PEUGEOT 2008, dikkat çekici tasarımıyla yeni alaşım jantlara sahip oluyor. 17 inç KARAKOY (ALLURE) veya 18 inç EVISSA (GT) olmak üzere farklı jant seçenekleri söz konusu. Tüm alaşım jantlar, bijonları zarif bir şekilde gizleyen PEUGEOT logosu ile süslenen 4 kollu bir jant göbeğine sahip. Yeni 2008’in tüm versiyonları, GT versiyonlarında opsiyon olarak sunulan yeni Alcantara gibi sınıf atlama stratejisini destekleyen yeni koltuk kumaşlarına sahip.

Benzersiz PEUGEOT i-Cockpit®, ilham veren sürüş keyfinin ayrılmaz bir parçası olmaya devam ediyor!

Kabinin kilit unsurlarından biri olan PEUGEOT i-Cockpit®, markanın en güçlü özelliklerinden biri olmayı sürdürüyor. Son 10 yılda 10 milyonun üzerinde satışla PEUGEOT i-Cockpit®, ergonomi, güvenlik ve sürüş keyfini optimize etmek için yeni 2008 ile daha da gelişti. Yeni dijital gösterge paneli göz hizasında, direksiyon simidinin hemen üzerinde ideal bir konuma sahip. Yeni 2008’in ALLURE ve GT versiyonlarındaki 10 inçlik dijital gösterge paneli, GT versiyonlarında 3-Boyutlu olarak donatılıyor. Ekranın rengi, bilgilerin düzeni ve önceliği kişiselleştirilebiliyor. Tüm yeni 2008’lerde 10 inçlik merkezi dokunmatik ekran standart olarak sunulurken, daha önce ilk iki donanım seviyesinde 7 inç olarak kullanıcılar ile buluşuyordu. Bu yeni HD teknolojili ekran, radyo ve telefon fonksiyonlarına ulaşılmada veya en yeni nesil PEUGEOT i-Connect® bilgi-eğlence sistemini kontrol etmek için kullanılıyor. Ayrıca merkezi ekranın altında işlevlere hızlı erişim için piyano tuşları da yer alıyor. Olayların merkezindeki kompakt direksiyon, PEUGEOT i-Cockpit® mimarisinin temel unsurlarından biri olmayı sürdürüyor; benzersiz çevikliği ve hareket hassasiyeti sunarak sürüş keyfini 10 kat artırıyor. Direksiyonun merkezinde yeni logo ve versiyona bağlı olarak çemberin alt kenarında yeni GT logosu yer alıyor. Multimedya sistemi, telefon gibi kontrol işlevlerini de barındırıyor. Yeni 2008 GT’nin iç mekânı, artık merkezi dokunmatik ekran ile koordineli ve seçilen sürüş moduna uyumlu 8 farklı renkte kişiselleştirilebilen ambiyans aydınlatmasını da sunmaya başlıyor. Yeni 2008 versiyonları, 2022 baharında tanıtılan zarif e-toggle vites tasarımına sahip olmaya devam ediyor.

B-SUV’de bir başarı hikayesi!

2019 yılının sonunda lanse edilen SUV 2008’den 700.000 adetten fazla üretilirken, araç Avrupa ve Türkiye B-SUV segmenti satışlarında her zaman podyumda yer aldı. 2021’de Avrupa’nın en çok satılan B-SUV’si olarak zirvede yer alan PEUGEOT 2008, Türkiye’de de 2021’de en çok satılan B-SUV oldu. Türkiye’deki toplam SUV 2008 satışları ise 25.000 adedi geride bıraktı. Modelin global başarı performansında, 75.000’den fazla üretilen ve kendi segmentinde elektrikliye geçişin öncüsü olan E-2008 modelinin de payı dikkat çekiyor. PEUGEOT 2008’in 2022’deki satışlarının yüzde 17,4’ünü oluşturan PEUGEOT E-2008, Avrupa’da elektrikli B-SUV satışlarında podyuma çıktı. PEUGEOT 2008 müşterileri, öncelikle zarif, güçlü ve sağlam tasarımdan etkileniyor. Ayrıca yeni 2008, çok yönlü ve dinamik yapısıyla özellikle aktif aileler için uygun bir SUV olarak öne çıkıyor.

Teknik özellikler

Model                                                                 Benzin                                                                 Dizel

Versiyon adı                                                    1.2 PureTech130 S&S EAT8                 1.5 BlueHDi130 S&S EAT8

Silindir hacmi                                                 1.199 cc                                                            1.499 cc

Silindir sayısı                                                   3                                                                             4

Maksimum güç                                              130 HP-5500 d/d                                        130 HP-3750 d/d

Maksimum tork                                             230 Nm-1750 d/d                                       300 Nm-1750 d/d

Besleme                                                             Turbo                                                                   Turbo

Egzoz emisyon standardı                         Euro 6d                                                              Euro 6d

Şanzıman                                                           EAT8                                                                     EAT8

Ön ve arka frenler                                       Hava soğutmalı disk/Disk                       Hava soğutmalı disk/Disk

Ön ve arka süspansiyon                           Pseudo McPherson/Burulma Kirişli    Pseudo McPherson/Burulma Kirişli

Lastikler (ALLURE)                                        215/60 R17                                                     215/60 R17

Lastikler (GT)                                                   215/55 R18 V                                                215/55 R18 V

Yedek lastik                                                     Yarım Boy Stepne                                       Yarım Boy Stepne

Boş ağırlık                                                         1205 kg                                                              1270 kg

Uzunluk                                                              4300 mm                                                          4300 mm

Genişlik (Aynalar kapalı/açık)               1.815-1.987 mm                                         1.815-1.987 mm

Yükseklik (Tavan barsız/Tavan barlı)                                                                   1.530-1.550 mm            1.530-1.550 mm

Aks Mesafesi                                                    2605 mm                                                          2605 mm

Ön/arka iz genişliği                                     1.550/1.550 mm                                         1.550/1.550 mm

Yerden yükseklik                                          160 mm                                                             160 mm

İki kaldırım arası dönüş çapı                10,4 m                                                                10,4 m

Bagaj hacmi                                                     434-1467 lt                                                     434-1467 lt

Yakıt deposu                                                   44 lt                                                                     41 lt

Maksimum hız                                                203 km/s                                                           196 km/s

0-100 km hızlanma                                     9,4 sn                                                                  9,9 sn

Yakıt tüketimi (WLTP)

Düşük (L/100 km)                                        7,5-7,6                                                                5,8

Orta (L/100 km)                                            5,8-5,9                                                               4,7-4,8

Yüksek (L/100 km)                                       5,0-5,1                                                                4,3

Ekstra yüksek (L/100 km)                        6,2-6,3                                                                5,5

Birleşik (L/100 km)                                     6,0                                                                         5,0

Birleşik CO2 Salımı (g/km)                     134-136                                                             131-132

 

Teknik özellikler

Model                                                                 Elektrik

Versiyon adı                                                    156 HP (115 kW)

Maksimum güç                                              156 HP (115 kW)

Maksimum tork                                             260 Nm-4060 d/d

Şanzıman                                                         Tek Vitesli Redüktör Şanzıman

Batarya tipi                                                      Lityum İyon

Modül sayısı                                                    17

Batarya kapasitesi                                        54 kWsa

Batarya ağırlığı                                               340 kg

Nominal gerilim                                           400 V

Ön ve arka frenler                                       Hava soğutmalı disk

Ön ve arka süspansiyon                           Pseudo McPherson/Panhard Çubuklu

Lastikler (GT)                                                   215/55 R18 V

Boş ağırlık                                                         1550 kg

Uzunluk                                                              4300 mm

Genişlik (Aynalar kapalı/açık)               1.815-1.987 mm

Yükseklik (Tavan barsız/Tavan barlı)        1.530-1.550 mm

Aks Mesafesi                                                    2605 mm

Ön/arka iz genişliği                                     1.550/1.550 mm

Yerden yükseklik                                          160 mm

İki kaldırım arası dönüş çapı                10,4 m

Bagaj hacmi                                                     434-1467 lt

Maksimum hız                                                150 km/s (Sport Modu)

0-100 km hızlanma                                     9,1 sn

Tüketim (WLTP)

Düşük (kW/100 km)                                   10,3

Orta (kW/100 km)                                       11,2

Yüksek (kW/100 km)                                  13,7

Ekstra yüksek (kW/100 km)                   21,2

Birleşik (kW/100 km)                                15,4-15,5

Birleşik CO2 Salımı (g/km)                     0

Menzil                                                           400-406 km

Şehir içi menzil                                             565 km

Şarj tipi ve süreleri

7.4 kW AC şarj süresi (%0-%100)      7,4 saat

7.4 kW AC şarj süresi (%20-%80)      4,4 saat

DC şarj süresi (%20-%80)                    30 dakika

 

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 73 YORUM
  1. Anonim dedi ki:

    Çok güzel arabalar yapıyorlar

  2. Anonim dedi ki:

    otomobili o kadar iyi tasarlayıp sonrasında üretmişler ki hayranlık bıraktı bende çok konforlu yol tutuşu aşırı iyi mükemmel araç

  3. Anonim dedi ki:

    Türkiye pazarına gelmeden çok ses getirdi heycanla bekliyoruz

  4. Anonim dedi ki:

    gerçekten beklenenin ötesinde bir araç olarak karşımıza çıktı

  5. Anonim dedi ki:

    araç çok güzel bir tasarım olmuş emeğinize sağlık

  6. Anonim dedi ki:

    rengi çok yakışmış muhteşem gerçekten

  7. Anonim dedi ki:

    çok güzel araç en kısa zamanda almayı düşünyorum

  8. Anonim dedi ki:

    yeni tasarımı muhteşem olmuş yenilenmiş halini beğendim

  9. Anonim dedi ki:

    2008 sunduğu özellikleri olsun kendisi olsun muhteşem görünyor

  10. Anonim dedi ki:

    güzel araç görünümünü beğendim alıcam

  11. Anonim dedi ki:

    dışarıdan çok efsane gözüküyor içini merak ediyordum onu da görmüş olduk

  12. Anonim dedi ki:

    Normalde çok fazla Fransız araç sevmem fakat Peugeot beni her modelinle büyülüyorsun ! Tebrikler tasarım harikası

  13. Anonim dedi ki:

    Sürüş hissiyatı çok güzel duruyor

  14. Anonim dedi ki:

    yenilenen tasarımı ile göz doldurmaya devam eden çok başarılı bir araç

  15. Anonim dedi ki:

    oldukça şık ve o kadarda sportif bir araç muhteşem tasarım

  16. Anonim dedi ki:

    Peugeot son yıllarda tasarımda çok iyi işler çıkarıyor. 👍

  17. Anonim dedi ki:

    güzel araba baya beğendim

  18. Anonim dedi ki:

    çok iyi tasarım cidden kaliteli

  19. Anonim dedi ki:

    Sınıfının en sportif aracı bence. Son yıllardaki görsel değişimi ve donanım özellikleri çok iyi.

  20. Anonim dedi ki:

    çok yumuşak bir sürüş hissiyatı veriyor gibi araç

  21. Anonim dedi ki:

    Ülkemizin yollarında umarım bolca görürüz muhteşem araç olmuş

  22. Anonim dedi ki:

    Mükemmel olmuş peugeot yapıyor bu sporu

  23. Anonim dedi ki:

    Gene mi güzel gene mi çiçek♥️

  24. Anonim dedi ki:

    2021 kasa 208 sahibi olarak tasarım ve araçlara muhteşem bir değişim yapmışlar. Aklımda hiçbir pejo bilgisi olmadan aldığım aracın aşığı oldum isteyen herkese nasip olsun inşallah

  25. Anonim dedi ki:

    2008 ülkemize geldiğinden beri gerçekten en çok tercih edilen bir araç oldu bunu devam ettirir diye düşünüyorum

  26. Anonim dedi ki:

    piyasada en çok ilgi gören araç muhteşem görünyor

  27. Anonim dedi ki:

    bu şartlarda bu donanım ve tasarım özellikleri taşıyan bir araç için oldukça uygun ve mantıklı

  28. Anonim dedi ki:

    2008 gayet başarılı bir otomobil yakıt tüketimde sınıfına göre de iyi

  29. Anonim dedi ki:

    Araba çok yakışıklı

  30. Anonim dedi ki:

    Son yıllarda gördüğüm en güzel tasarımlardan, çok yakışıklı

  31. Anonim dedi ki:

    Peugeot kendini aşmış. Tasarım, güç, donanım her yönü ile muhteşem olmuş

  32. Anonim dedi ki:

    Tasarım olarak çok dikkat çekici çok yakışıklı bir otomobil olmuş

  33. Anonim dedi ki:

    Harika bir tasarım olmuş kesinlikle piyasanın lideri olur

  34. Anonim dedi ki:

    Peugeot tasarım ve malzeme kalitesi olarak kendini çok geliştirdi 👏🏻

  35. Anonim dedi ki:

    İnanılmaz bir atılım yapmış marka, muhteşem bir araç üretmişler gerçekten

  36. Anonim dedi ki:

    2008i yakından inceleme fırsatım oldu gerçekten muhteşem araç

  37. Anonim dedi ki:

    iç tasarımda kullanılan malzeme kalitesi son derece üst düzey bu da otomobilin kalitesini gösteriyor

  38. Anonim dedi ki:

    kasa tasarımı çok hoşuma gitti, keskin

  39. Anonim dedi ki:

    Son zamanlarda gördüğüm en iyi kasa

  40. Anonim dedi ki:

    Peugeot artık kendi içinde yarışıyor günün özeti

  41. Anonim dedi ki:

    Geçtiğimiz günlerde fiyatlarına yeniden baktım 2008’in gerçekten hala cazip

  42. Anonim dedi ki:

    her firmanın örnek alması gerekiyor

  43. Anonim dedi ki:

    Renk seçenekleri ve donanımları gerçekten hayran bırakıyor insanı 2008’de

  44. Anonim dedi ki:

    2008’in gerçekten şu tasarımında ki ince detaylarına bayılıyorum çok başarılı

  45. Anonim dedi ki:

    Peugeot 5 sene öncesine göre tasarım konusunda en çok gelişen marka. Bana göre de otomobil ne kadar iyi konforlu olursa olsun tasarım iyi olmadan olmuyor

  46. Anonim dedi ki:

    Çok yakışıklıymış.

  47. Anonim dedi ki:

    En güzel iç mekana sahip zenginlik hissiyatı veren araba.

  48. Anonim dedi ki:

    Yine kaliteli bir araba

  49. Anonim dedi ki:

    Peugeot kendini tasarım konusunda inanılmaz geliştirdi muhteşem araç olmuş

  50. Anonim dedi ki:

    Bu arabaya bayılıyorum vallahi.

  51. Anonim dedi ki:

    peugeuot’nun direksiyon tasarımı ve göstergenin, direksiyon simidinin içinde değilde üstünde gözükmesi ayrı bir hava katıyor. Ülkemizde yollarda

  52. Anonim dedi ki:

    koltuklar arası mesafe gayet iyi konfor üst düzeyde tutulmuş

  53. Anonim dedi ki:

    Harika bir araç hem güçlü hem ekonomik hem yakışıklı hem güvenli

  54. Anonim dedi ki:

    hem güçlü hem ekonomik

  55. Anonim dedi ki:

    Peugeot kalbimi çaldı valla , kesinlikle vazgeçilmez bir araç olma konusunda büyük adımlarla ilerliyor

  56. Anonim dedi ki:

    Çok kaliteli bir araç.Suv segmentinin tartışmasız en iyisi.

  57. Anonim dedi ki:

    her zaman 2008 tercih ederim tasarımsal olarak ve sunduklarıyla konforuyla

  58. Anonim dedi ki:

    mühendislik harikası bu araç tasarlanırken her şey düşünülmüş jant genişliği büyüklüğü bile yakıt tüketimini en az seviyeye getirilecek şekilde yapılmış

  59. Anonim dedi ki:

    Araç muazzam görünüyor ve Peugeot kendini aşmaya devam ediyor.

  60. Anonim dedi ki:

    2008 ülkemize geldiği günlerden beri satış rakamlarında hep lider oldu araç gerçekten çok başarılı

  61. Anonim dedi ki:

    araba resmen kalite kokuyor

  62. Anonim dedi ki:

    çok güzel ya yeni hayalim bu araba

  63. Anonim dedi ki:

    Bu arabanın içinin bu kadar güzel olduğunu bilmezdim. Ayrıca kullanışı da çok konforlu görünüyor.

  64. Anonim dedi ki:

    2008 A’dan Z’ye gerçekten tasarımıyla ve donanımıyla göz kamaştıran bir araç

  65. Anonim dedi ki:

    İnanılmaz bir tasarım peugeot yine muhteşem bir araç üretmiş

  66. Anonim dedi ki:

    birden fazla renk seçeneği olması ve hepsinin yakışması gerçekten çok iyi

  67. Anonim dedi ki:

    2008 için söylenecek artık fazla bir şey kalmadı her yönü ile üst düzey bir araç ayrıca bakıldığında inanılmaz bir göz alıcılığı var

  68. Anonim dedi ki:

    Motor bakımından gayet verimli duruyor

  69. Anonim dedi ki:

    Çok iddialı bir tasarım olmuş ama böyle farklı tasarımlar görmek mutlu ediyor insanı 🙂

  70. Anonim dedi ki:

    adamlar yapmışlar ya daha ne yapsınlar mükemmel olmuş parasını tam manasıyla hakedecek bir araç kesinlikle alınır

  71. Anonim dedi ki:

    Çok şık ya 😍😍

  72. Anonim dedi ki:

    Dikiz aynası, üzerindeki aydınlatma ışıkları çok şık

  73. Anonim dedi ki:

    çok güzel olmuş 👏👍

BİR YORUM YAZ