Servis operasyonlarında Avrupa’nın lideri Hyundai Assan oldu
Hyundai Assan, 35 Avrupa ülkesi arasında servis operasyonlarında birinci oldu
Servis operasyonlarında Avrupa’nın lideri Hyundai Assan oldu
Güney Koreli Hyundai‘nin Avrupa’nın 35 ülkesinde yaptığı değerlendirmelerde; servis operasyonlarının en iyisi Hyundai Assan seçildi.
Dijital uygulamalar ve servis hizmetlerindeki hızlı çözümler Hyundai Assan‘ın ödülü kazanmasında etkili oldu.
Rusya’nın başkenti Moskova’da gerçekleştirilen 2019 Avrupa Servis Hizmetleri Konferansı’nda, Hyundai’nin yeni projeleri masaya yatırılırken aynı zamanda başarılı ülkelere de ödülleri dağıtıldı. Toplamda 35 ülkenin katılımıyla gerçekleştirilen seminerde Hyundai Assan, en başarılı servis operasyonlarına sahip şirket seçilerek ülkemize ödül kazandırmış oldu.
‘Var gücümüzle çalışıyoruz’
Konuyla ilgili görüşlerini dile getiren Hyundai Assan Genel Müdürü Önder Göker, “Etkili bir hizmet sunabilmek için öncelikle yeni bir araç satın alan müşterilerimizi anlayarak empati kurmamız ve güven hissini oluşturmamız gerekiyor. Müşterilerimizin sorununa hızlıca çözüm üretmek ve her an yanlarında olduğumuz göstermek oldukça önemli. Hyundai Assan olarak bizler de ürünlerimize güveniyor ve müşterilerimizi memnun etmek için var gücümüzle çalışmaya devam ediyoruz” dedi.