Site rengi

Tasarım

Geniş
Kutulu
Otomobil Haber

Renault yenilenen Kadjar’ı Türkiye’de satışa sundu

Renault yenilenen Kadjar’ı Türkiye’de satışa sundu

Renault yenilenen Kadjar’ı Türkiye’de satışa sundu

Renault’nun C-SUV segmentindeki temsilcisi Yeni Kadjar, Türkiye’de satışa sunuluyor. Yeni krom ızgarasının yanı sıra yeniden tasarlanmış ön ve arka tamponları ile daha dinamik bir tasarıma kavuşan Yeni Kadjar; Touch, Touch Roof ve Icon donanım seviyeleri ile 158 bin 250 TL’den başlayan fiyatlarla müşterilerin beğenisine sunuluyor.

Yenilenen Kadjar, geleneksel SUV tasarımına sadık kalırken, dinamik ve modern hatlarıyla daha şık bir görünüme kavuşuyor. Yeni Kadjar’da konfor, kalite ve ergonomik tasarım ön planda tutulurken, yeniden tasarlanan iç mekan ile daha konforlu bir sürüş deneyimi sunuluyor.

Yakıt verimliliği ve performans odaklı yeni çevreci 1.3 TCe benzinli motor, Yeni Kadjar ile birlikte Türkiye’de Renault ürün gamında ilk kez pazara sunuluyor. 140bg (manuel/EDC) ve 160bg (EDC) olarak üç farklı versiyona sahip bu yeni nesil motor, İttifak ve partneri Daimler ile birlikte geliştirildi.

Gösterge panelinin orta kısmında yer alan 7 inçlik yeni dokunmatik multimedya ekran, daha yüksek parlaklığa ve hassasiyete sahip. Yeni otomatik klima kontrol paneli, daha modern ve ergonomik tasarımı ile dikkat çekiyor.

Yeni Kadjar; sürücü, ön yolcu, yan ve perde hava yastıkları, Acil Fren Destek Sistemi, Yokuş Kalkış Destek Sistemi, hız sabitleyici ve sınırlayıcı gibi göz dolduran standart güvenlik ekipmanlarına sahip.

17 ve yeni 19 inç olmak üzere iki jant seçeneğine sahip Yeni Kadjar, “Ural Yeşil”, “Demir Mavi” ve “Arsenik Gri” olmak üzere üç farklı yeni renk seçeneği ile sunuluyor.

‘Kadjar’la segmentte daha üst sıraları hedefliyoruz’

Renault Mais Genel Müdürü Berk Çağdaş, “SUV Segmenti son dönemde Türkiye’de yükselen bir trende sahip. 2015 yılında toplam pazardan aldığı pay yüzde 15 olan SUV segmenti, 2018 yılını yüzde 22 pay ile tamamladı. Geçtiğimiz yıl 106 bin 672 adet satışın gerçekleştiği SUV segmentinden en yüksek payı, 72 bin 308 satış adedi ve yüzde 68 ile C-SUV alt segmenti alıyor. Bu segmente ait Renault Kadjar, yenilenen tasarım ve özellikleri ile segmentteki konumunu güçlendirmeye hazırlanıyor. Daha modern ve şık görünümünün yanı sıra yüksek konfor ve kalitesi ile müşterilerin bu segmentte tüm beklentilerine cevap veren Yeni Kadjar ile segmentte daha üst sıraları hedefliyoruz. 2019 yılında, OYAK Grubu’nun katkıları ile Renault MAİS olarak yenilenen modellerimizi Türkiye’de otomobil severlerle buluşturmaya devam edeceğiz. ” dedi.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ