Site rengi

Tasarım

Geniş
Kutulu
Otomobil Haber

PSA Grubu’nun Türkiye’deki ilk 3 markalı bayisi açıldı

Groupe PSA Türkiye, ilk üç markalı bayisinin açılışını Konya’da gerçekleştirdi

PSA Grubu’nun Türkiye’deki ilk 3 markalı bayisi açıldı

PSA Grubu’nun Türkiye’deki ilk 3 markalı bayisi açıldı

Peugeot, Citroën, DS ve Opel markalarını bünyesinde bulunduran Groupe PSA, Türkiye’deki ilk üç markalı bayisini Konya’da açtı.

PSA Türkiye’den yapılan açıklama şöyle:

30 yıllık Opel bayisi Özkaymak Holding, Peugeot ve Citroën markalarını da bünyesine katarak Groupe PSA’nın Avrupa’da Madrid’den sonra ilk üç markalı bayisi unvanını eline aldı. Ocak ayı sonu itibariyle Madrid’de Peugeot, Citroën, DS ve Opel markalarının birlikte satıldığı yeni showroom konseptini hizmete açan Groupe PSA, Türkiye’de de Konya’da Özkaymak Holding’in yatırımıyla üç markalı showroom konseptini faaliyete geçirdi.

Bugün itibariyle 106 yatırımcıya sahip olan Groupe PSA Türkiye, yıl sonuna kadar pazarın %11.9’una ulaşmayı hedefliyor.

Özkaymak Şirketler Grubuna ait Özkaymak Plaza’da düzenlenen açılış törenine Groupe PSA Türkiye adına Başkan Olivier Cornuaille, Groupe PSA Türkiye Yedek Parça ve Hizmetler Genel Müdürü Michel Furth, Peugeot Türkiye Genel Müdürü İbrahim Anaç, Opel Türkiye Genel Müdürü Çağrı Öztaş ve Citroën Pazarlama Direktörü Selen Alkım katıldı. Siyaset ve iş dünyasından da çok sayıda davetlinin katılım gösterdiği törende Özkaymak Holding adına bir konuşma yapan Yönetim Kurulu Üyesi Dilek Özkaymak Cin, Opel bayiliğinin yanı sıra bünyesine Peugeot ve Citroën’i katmanın gururunu yaşadıklarını şu sözleriyle ifade etti.

Cin; “Groupe PSA’nın Türkiye’de ilk, dünyada ikinci çoklu marka  bayisi olmanın haklı sevincini yaşıyoruz. Türkiye’nin en eski bayisi olma gururuna sahip olduğumuz Opel markasının yanına Groupe PSA’nın amiral gemisi Peugeot ile diğer bir güçlü markası Citroën’i katmış olmaktan dolayı çok mutluyuz” dedi.

‘Bu yıl yüzde 6’nın üzerinde pazar payı hedefliyoruz’

Açılış töreninde söz alan Peugeot Türkiye Genel Müdürü İbrahim Anaç, sahip olduğu 200 yıllık marka mirasıyla son 130 yıldır tutkuyla son teknoloji ürünü otomobiller üreten Peugeot markasının, merkezine koyduğu müşteri memnuniyet stratejisi ile başarılarına her geçen gün yenisini eklediğini belirtti. Anaç, agresif büyüme stratejisi doğrultusunda 2019 yılında %6’nın üzerinde pazar payı hedeflediklerini kaydetti.

‘Türkiye’deki ilk 10 marka arasında yer alacağız’

Opel Türkiye Genel Müdürü Çağrı Öztaş da Groupe PSA’nın sinerjisiyle Opel markasının güçlü Alman kimliğini koruyarak sürdürülebilir olarak büyümeyi hedeflediklerini söyledi. Öztaş; “Kaliteli hizmet anlayışımızla, sürdürülebilir ve karlı şekilde pazar payımızı artırarak Türkiye’deki ilk 10 marka arasında yer alacağız” dedi.

‘Marka bilinirliğinde iki sıra birden atladık’

Citroën’in Mart ayı itibariyle Groupe PSA Türkiye çatısı altında faaliyet göstermeye başladığını belirten Citroën Pazarlama Direktörü Selen Alkım ise sözlerine şöyle devam etti: “Çok kısa bir süre içerisinde yeni Berlingo ve C5 Aircross SUV modellerimizi tüketicilerle buluşturduk. Marka bilinirliğinde iki sıra birden atladık, pazar payımızı da iki katın üstüne çıkardık. Bu yıl dünyada 100. yılını kutlayan Citroën markasının mirasını değerli yatırımcılarımızın desteği ile Türkiye’de hak ettiği yere ulaştırmak için çalışmaya devam edeceğiz” dedi.

Peugeot, Citroën ve Opel marka araçların Konya’daki tek yetkili bayisi olan Özkaymak; satış ve servis hizmetlerini, 12 bin metrekare arazi üzerine kurulu, 4 bin 750 metrekaresi kapalı olan tesisinde, 2 bin 250 metrekaresi servis ve yedek parça olmak üzere günlük 80 araca hizmet verebilecek kapasiteyle faaliyetlerine başladı.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI - 2 YORUM
  1. efe soysal dedi ki:

    tebrikler peugeot bayilerinin artması iyi haber

  2. Görkem Yongacı dedi ki:

    PSA grubun içinde otomobilleriyle bana en yakın gelen marka Peugeot özellikle son araçlarının tasarımlarındaki o başarılı

BİR YORUM YAZ