Otomobil Haber

Nisan ayında satılan 10 otomobilden 1’i Opel oldu

Nisan ayında satılan 10 binek araçtan biri Opel oldu

Nisan ayında satılan 10 otomobilden 1’i Opel oldu

Opel Türkiye, Nisan ayında tüketiciler tarafından en çok tercih edilen markalardan biri oldu. Nisan ayı itibariyle iş yapış süreçlerini dijitale dönüştüren marka, kesintisiz hizmet sağlayarak müşteri memnuniyetine verdiği önemi bir kez daha göstermiş oldu.

ÖNCE SAĞLIK

Opel Türkiye, COVID-19 pandemisi süresince önceliğinin sağlık olduğunu bir kez daha vurguladı. Alman devi; tüm çalışanlarını, yetkili satıcılarını, yetkili servislerini ve müşterilerini korumak adına 90’ın üzerinde kriter ve beş seviyeye sahip COVID-19 önleyici sağlık kurallarını hızlıca devreye aldı. Teşkilatının tamamında ve merkez ofisinde uygulamaya alınan bu kurallar, bağımsız bir kuruluş tarafından denetlenmekte.

PAZAR PAYINI İKİ PUAN ARTIRDI

Opel Türkiye’nin bu yaklaşımı Nisan ayı sonuçlarına da yansıdı. Nisan ayında pazar payını bir önceki aya göre iki puan artırarak %8.1’e çıkartan marka, markalar sıralamasında ise üç puan artışla altıncı sırada yer aldı. Opel Türkiye, binek otomobil pazarında ise gerçekleştirdiği 2.044 adet satış ile pazar payını %9.4’e yükselterek markalar sıralamasında beşinci oldu.

10 KİŞİDEN BİRİNİN TERCİHİ OPEL OLDU

Böylelikle Nisan ayında her 10 binek otomobil tüketicisinden biri Opel markasını tercih etmiş oldu. Opel Türkiye, yakaladığı bu ivme ile, yıl sonu için hedeflediği %5’lik pazar payına yılın ilk dört ayında ulaşmış  oldu.

Opel Türkiye’yi başarıya götüren sonuçlarda Şubat ayında Türkiye pazarına sunulan Autobest ödüllü yeni Corsa ve yeni Astra HB ile amiral gemisi Insignia modelleri başta olmak üzere; SUV modelleri Crossland X ve Grandland X’in de satışlara büyük katkısı oldu.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI - 1 YORUM
  1. kaya dedi ki:

    geri kalan da peugeot almıştır bence 😀 özellikle peugeotun suvları çok satıldı maşallah 😀

BİR YORUM YAZ