Otomobil Haber

Motor sporlarının yerli ve milli destekçisi: Petlas

Motor sporlarına olan ilginin ve organizasyonların her geçen gün arttığı ülkemizde, bu spora destek veren yerli ve milli bir lastik firması var, Petlas. Türkiye’de düzenlenen motor sporlarına destek veren Petlas, Türk otomobil sporcusunun dünya şampiyonu olması için var gücüyle çalışıyor

Motor sporlarının yerli ve milli destekçisi: Petlas

1976 yılında kamu sermayesiyle kurulan Petlas, Türkiye’nin yerli ve milli lastiğidir. Anadolu’da yetişmiş akıl ve beden gücüyle son teknolojinin buluştuğu fabrikalarda üretim yapan Petlas, 2005 yılında Abdulkadir Özcan A.Ş. (AKO Grup) tarafından satın alınmış ve bugün 4 binden fazla insanımıza istihdam sağlayan ve yıllık 2 milyar TL ciro elde eden dev bir kuruluş olmuştur.

110 ülkeye ihracat gerçekleştiren Petlas, 390 bin metrekaresi kapalı alan olmak üzere, 2 milyon metrekare alan üzerine kurulu üretim tesisi, çalışan sayısı ve geniş ürün yelpazesi ile dünyanın tek çatı altındaki en büyük lastik fabrikalarından birine sahip.

AKO Grup’un kurduğu, dışarıdan eski teknoloji ihraç etmek yerine yerli uzmanlardan oluşan Ar-Ge merkezinde, günümüze ve geleceğe ışık tutan çalışmalara imza atan Petlas’ın bir hayali var: “Petlas’ın ürettiği ralli lastiği kullanan bir Türk otomobil sporcusunun dünya şampiyonu olması.”

BÜNYESİNDE DEPARTMAN KURDU

Bu hayalini gerçekleştirmek için Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu’yla (TOSFED) iş birliği yapan Petlas, üst düzey performans ve kompetisyon lastikleri geliştiriyor. Motor sporlarına verdiği önemden dolayı kendi bünyesinde motor sporları departmanı kuran Petlas, Şampiyonlar Şampiyonası Kupası, TOSFED Yıldızını Arıyor, Türkiye Offroad Şampiyonası ve daha bir çok sportif faaliyete destek veriyor.

YÜZDE YÜZ YERLİ SERMAYE

Türkiye’nin yerli ve milli yarış lastiğini üreten Petlas’ın motor sporlarına verdiği desteği, ürün gamını, sponsorluklarını, yarış lastiklerinin performansını ve daha bir çok konuyu AKO Grup Pazarlama Müdürü Erkal Özürün’le konuştuk. “Türk motor sporlarına destek vermekten onur ve heyecan duyuyoruz” diyen Erkal Özürün, “TOSFED iş birliğimiz ve motorsporları angajmanımız, Türkiye’nin yerli ve milli yarış lastiği markasına kavuşmasını da sağladı. Yüzde 100 yerli sermayeli bir üreticinin bu konuya tüm ciddiyeti ve tüm teknoloji gücüyle eğilmesi yankı uyandırdı” ifadesini kullandı. Şimdi sözü motor sporlarıyla ilgili sorularımızı yanıtlayan AKO Grup Pazarlama Müdürü Erkal Özürün’e bırakıyoruz. İyi okumalar.

 

iotomobil (İnteraktif Otomobil) Genel Yayın Yönetmeni Fırat İpek‘in AKO Grup Pazarlama Müdürü Erkal Özürün‘le yapmış olduğu röportajı Türk Telekom e-dergi uygulamasından ücretsiz okuyabilirsiniz…

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ