Site rengi

Tasarım

Geniş
Kutulu
Otomobil Haber

Lüks otoda 4 yıl garanti dönemi!

Mercedes, Türkiye’de ilk defa lüks segmentte 4 yıl garanti hizmetini devreye alıyor

Lüks otoda 4 yıl garanti dönemi!

Lüks otoda 4 yıl garanti dönemi!

Mercedes-Benz, lüks otomobiller arasında bir ilk olan “Kilometre sınırı olmadan 4 yıl garanti”yi devreye aldı.

Garanti kapsamında; ilk iki yıl aracın bakım ve onarımlarını Mercedes-Benz yetkili servislerinde yaptıran araç sahiplerine dördüncü yılın sonuna kadar geçerli olacak garanti ücretsiz sunuluyor.

Mercedes-Benz, otomobil ürün grubunda müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımak amacıyla yeni bir uygulamayı devreye aldı.

1 Ocak 2019 ve sonrasında Türkiye’de satılan tüm Mercedes-Benz otomobiller, kilometre sınırı olmaksızın 4 yıllık garanti ile sunulmaya başlandı.

Premium segmentte bir ilk olan bu garanti uygulaması kapsamında; 01.01.2019 ve sonrasında trafiğe çıkan araçlar için, ilk 2 yıl boyunca binek otomobillerin kaporta işlemleri dahil bakım ve onarımlarının düzenli olarak Mercedes-Benz yetkili servislerinde yaptırılması halinde, 4’üncü yılın sonuna kadar geçerli garanti kapsamı ücretsiz olarak sunuluyor.

Bu hizmet ile yasal garanti süresini takip eden 24 ay boyunca kilometre sınırı olmaksızın Mercedes-Benz marka otomobillerde oluşabilecek, garanti belgesinde ve “Kapsam Dışı Durumlar” haricinde, malzeme ve montaj kaynaklı tüm arızaların onarım bedeli Mercedes-Benz Türk A.Ş. tarafından karşılanıyor.

Garanti koşulları kapsamında

Hizmet paketinden yararlanmak için Mercedes-Benz marka binek otomobillerin 48’inci ayın sonuna kadar söz konusu bakım ve onarım işlemleri için, garanti belgesindeki koşullar kapsamında, düzenli olarak Mercedes-Benz yetkili servislerine giriş yapmaları gerekiyor.

Garanti kapsamında; malzeme veya montaj kaynaklı teknik arızadan dolayı arızalanan bütün parçalar, işçilik bedeli de dahil olmak üzere kapsam dahilinde olurken, belirlenmiş şartlar dahilinde ücretsiz olarak da onarılıyor. Bu yeni garanti süresi, aracın trafiğe çıkış tarihinin 48’inci ayında ise sona eriyor.

Mercedes-Benz, mükemmel müşteri deneyimi kapsamında maksimum müşteri memnuniyeti için çalışmalarını sürdürmeye ve yeni uygulamaları hayata geçirmeye devam ediyor.

 

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ