Hyundai Assan Genel Müdürlüğü’ne Murat Berkel getirildi
Hyundai Assan’da Yurtiçi Operasyonlarından Sorumlu Genel Müdür koltuğuna şirkette uzun yıllar deneyimi olan Murat Berkel oturdu. Berkel, markanın satış, pazarlama ve satış sonrası faaliyetlerinden sorumlu olacak
Hyundai Assan Genel Müdürlüğü’ne Murat Berkel getirildi
Hyundai Assan Otomotiv Sanayi ve Ticaret A.Ş.’nin Yurtiçi Satış, Pazarlama ve Satış Sonrası Genel Müdürü, markaya uzun yıllar hizmet eden Murat Berkel oldu.
Yeni görevine 01 Ocak 2020 tarihi itibariyle başlayacak olan Murat Berkel, 21 yıldan fazla bir süredir Hyundai Assan’da görev alıyor. Berkel, Hyundai Assan’daki çalışma hayatına 1998 yılında Filo ve Özel Satışlar Uzmanı olarak başlarken daha sonra 2014 yılına kadar Satış ve Satış Sonrası birimlerinin çeşitli kademelerinde görevine devam etti.
Satış Genel Müdür Yardımcısı olarak 2015 yılında terfi alan Murat Berkel, yılların vermiş olduğu tecrübesini şimdi de Hyundai Assan Pazarlama, Satış ve Satış Sonrası Genel Müdürü olarak en üst seviyeye taşıyor.
Hyundai’nin modellerindeki kalitesine ve imajına sadık kalarak daha yaratıcı ve rekabetçi işlere imzasını atması beklenen Murat Berkel, aynı zamanda pazarlama ve satış sonrası hizmetlerde de etkili olmayı hedefliyor.
City College of London’da İşletme ve Finans ön lisansını tamamladıktan sonra Newport Üniversitesi İşletme Fakültesi’nden mezun olan Murat Berkel, evli ve iki çocuk babası.
2 aydır arabamızı Ata hyundai yapmadı…..ve doÄŸru düzgün yanıt vermiyorlar…maÄŸdur edildik….size ulaÅŸmamız mümkün mü?
Merhaba,
Talebinizi Hyundai merkeze ilettik.
Sizlere dönüş yapacaklardır…
DeÄŸerli okurumuz,
Hyundai merkezle görüştük, sorununuzu ilettik, sizlerin e-posta adresini kendilerine verdik.
Fakat sizlere e-posta adresinizden ulaşamadıklarını belirttiler.
Ä°letiÅŸim adresimizden bize ulaşırsanız, size yardımcı olmaya çalışacağız…
Merhaba 2021 model h100 kamyonet aldık ve 22 yıldan beridir hyundai kamyonet kullanıyorum 2019 ve 2021 model de şuan var bende ama 2021 olan aracımda 3000 ve 7000 kilometre ler de şanzıman sorunu oldu birşekilde giderildi araçsız kaldım ama sorun etmedim yalnız 1 aydan bu yana 2021 model olan araç Gaziantep Ayıntap otomotiv de sonuç bekliyoruz neden 58.000 km deyken araç motor kısmından ses geldi ve servise getirdim şimdi servis diyorki bu garanti kapsamında değil neden ise bakimlar da geçikmeler var lakin biz servis harici hiç biryerde bakım yapmadık sadece geç gelmişiz geç gelme sebebimiz ise malumunuz deprem döneminde oldu ki son yapılan bakımda bize yazılan yağ bakım kartında 60.000 diyor bir sonraki bakım süresine bakım geçikmesi tamam neden 60.000 diye süre verdiniz diyorum bu garantiye girmez diye öteleniyorum tamam geç geldik o zaman bu aracın servis garantisi iptal edilmiş tir neden söylemedin dediğimde biz heşey için size hatırlatma yapmak zorunda değiliz diye cevap lar var lütfen sizden ricam ilgi ve alakanızı bekliyorum lütfen rica ediyorum