Otomobil Haber


Hyundai araç bakımını evden alıp yapacak

Hyundai, bakım zamanı gelen araçları evden aldırıp, işlem sonrası eve teslim edecek

Hyundai araç bakımını evden alıp yapacak

Türkiye’nin önemli otomotiv şirketlerinden Hyundai, yaşanan virüs salgını nedeniyle müşterilerine bir dizi hizmete başladı.

Yapılan hizmet kapsamında; müşterilerin dışarı çıkmaması için araçlarını evden alıp, işlem bittikten sonra tekrar evine bırakılıyor. Ayrıca tüm araçlar ücretsiz dezenfekte ediliyor…

Küresel salgın olarak tanımlanan Koronavirus (COVID-19) nedeniyle tüm hayatımız değişirken otomotiv sektöründe de sağlık ve can güvenliği açısından bir takım yeni uygulamalar hayata geçirilmeye başladı.

KAPINIZDAKİ SERVİS UYGULAMASI

Hyundai Assan, Türkiye çapındaki yetkili servislerinde “Kapınızdaki Servis” adlı hizmet başlattı…

Mevcut uygulamaya göre müşteriler evlerinden çıkmadan araçlarının bakımlarını gerçekleştirebilecek. Servis personeli tarafından kapıdan alınarak periyodik bakımı yapılan Hyundai araçlar, ücretsiz dezenfekte edilerek sahibine güvenli bir şekilde teslim edilecek.

Ayrıca, Nisan ayı boyunca geçerli olacak bu uygulamaya ek olarak, sağlık çalışanları da sahibi oldukları Hyundai marka araçlarının periyodik bakımlarında herhangi bir işçilik ücreti ödemeyecek.

‘SERVİSE GELEMEYEN MÜŞTERİLERİMİZE DESTEK OLUYORUZ’

Yeni uygulamayla ilgili olarak görüşlerini dile getiren Hyundai Assan Genel Müdürü Murat Berkel, “Dünya ve ülke olarak zor bir dönemden geçiyoruz. Çalışma şeklimiz, alışkanlıklarımız ve günlük hayatımız bu süreçte değişkenlik göstermeye başladı. Evlerimizde kalarak olabildiğince koronavirüs salgınından uzak durmaya ve yayılmasına engel olmaya çalışıyoruz. Evde kaldığımız bu süreçte araçlarını servise getiremeyen müşterilerimize destek olmak amacıyla araçlarını evlerinden alarak bakım sonrası tekrar evlerine bırakacağız.” dedi.

Ayrıca, bu dönemde servise gelen tüm araçlarda ücretsiz dezenfektasyon da gerçekleştireceklerini belirten Berkel, şunları söyledi:

‘SAĞLIK ÇALIŞANLARINDAN BAKIM ÜCRETİ ALMAYACAĞIZ’

Sağlık personelimiz de bizler için canla başla mücadele ederek yoğun mesai harcıyor. Biz de Hyundai Assan ailesi olarak kendilerine teşekkür amaçlı araç bakım süreçlerinde işçilik ücreti almayacağız. Ayrıca, showroomlarımızda da daha az temas ve sağlığımızı korumak için gerekli tüm önlemleri aldık. İlerleyen günlerde daha farklı uygulamalarımızı da hayata geçirmeyi planlıyoruz” dedi.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ