Citroën Türkiye’de Yeni Atamalar!
Otomotiv ve mobilite dünyasının en büyük gruplarından biri olan Stellantis, müşterilerinin sürekli evrilen mobilite ihtiyaçlarını karşılamak ve geleceğin teknolojilerini benimsemek için organizasyonunu şekillendirmeye devam ediyor. Dünyanın en büyük otomotiv gruplarından Stellantis’in toplamda 6 bölgesinden biri olan Ortadoğu ve Afrika Bölgesi’nde (MEA) Fiat, Citroën ve Leapmotor markalarının Bölge Direktörü görevine Citroën Türkiye Genel Müdürü olarak görev yapan Selen Alkım atandı. 1 Şubat 2025 tarihi itibarıyla yeni görevine başlayacak olan Selen Alkım’dan boşalan Citroën Türkiye Genel Müdürlüğü koltuğuna ise Citroën Türkiye Satış Direktörü olarak görev yapan Bora Duran getirildi.

Son yıllarda global anlamda hızla büyüyen Citroën markası, günümüzde Türkiye pazarında da önemli bir rol oynamasıyla dikkatleri üzerine topluyor. Markanın Türkiye’de yapılanmasında ise yeni yılla birlikte yeni bir yapılanma gerçekleÅŸtirildi. Citroën Türkiye Genel Müdürü olarak görev yapan Selen Alkım, Stellantis’in altı bölgesinden biri olan Orta DoÄŸu ve Afrika Bölgesi (MEA) için Fiat, Citroën ve Leapmotor markalarının Bölge Direktörü olarak atandı. Yeni görevine 1 Åžubat 2025 itibarıyla baÅŸlayacak olan Alkım, yeni görevinde, bölgedeki tüm Satış ve Pazarlama Operasyonlarından sorumlu olan Gülin ReyhanoÄŸlu’na raporlama yapacak. Selen Alkım, lisans eÄŸitimini Galatasaray Ãœniversitesi Uluslararası Ä°liÅŸkiler Bölümü’nde tamamladı. Yüksek lisansını 2005 yılında Paris’te tamamladıktan sonra 2006 yılında otomotiv sektörüne giriÅŸ yaptı. Renault’da Bütçe ve Planlama Uzmanı olarak baÅŸladığı kariyerine 2015 yılına kadar Ãœrün Müdürü ve Stratejik Planlama Müdürü olarak devam etti. 2015 yılında Renault Mais’e Pazarlama Koordinatörü olarak geçen Alkım, 2017 yılında Çelik Motor’a transfer olarak KIA markasının Pazarlama Müdürü oldu. 2018 yılında PSA Grubu’na geçerek Citroën Pazarlama Direktörü olan Alkım, 2022 yılından bu yana Citroën Türkiye Genel Müdürü olarak görev yapmaktaydı.
Citroën Türkiye’ye yeni genel müdür
Önceden Citroën Türkiye Satış Direktörü olarak görev yapan Bora Duran, Citroën Türkiye Genel Müdürü pozisyonuna atanırken, Selen Alkım’dan bu görevi devralacak. Lisans eÄŸitimini Dokuz Eylül Ãœniversitesi Ä°ktisadi ve Ä°dari Birimler Ä°ÅŸletme Fakültesi’nde tamamlayan Duran, Ä°ngiltere’deki Gloucestershire Ãœniversitesi’nde Ä°ÅŸletme Bölümü’nde yüksek lisans yapmıştır. 2012-2019 yılları arasında SEAT ve Porsche’de çeÅŸitli görevlerde bulunmuÅŸtur. Duran, kariyerine 2019 yılında Citroën Türkiye’de Satış Bölge Müdürü olarak baÅŸladı ve 2021 yılında Stellantis Türkiye’de Akademi ve GeliÅŸtirme Müdürü olarak atandı. 2022 yılında Stellantis Türkiye’de Müşteri Deneyimi Direktörü oldu. 2023 yılında Citroën markasına Satış Direktörü olarak geri döndü ve 1 Åžubat’tan itibaren Citroën Türkiye’de Genel Müdür rolünü üstlenecek.
Dünyanın önde gelen otomotiv gruplarından Stellantis’in MEA Bölgesi’ne atanan Selen Alkım’ın yerine Citroën Türkiye Genel Müdürü görevine Bora Duran’ın getirilmesine paralel markanın satış ve pazarlama direktörlüklerinde de yeni atamalar yapıldı. 2022 yılından bu yana Citroën Pazarlama Direktörü olarak görev yapan Serdar Akman, 1 Şubat 2025 itibarıyla Citroën Satış Direktörü olarak yeni görevine başlayacak. Serdar Akman’dan boşalan Citroën Pazarlama Direktörlüğü görevine ise Opel Türkiye Ürün, Fiyatlandırma ve Kampanya Müdürü olarak görev yapan Burcu Giray getirildi.
Galatasaray Lisesi ve Ä°stanbul Ãœniversitesi Fransız Dili ve Edebiyatı Bölümü mezunu olan Serdar Akman, Stellantis’e katılmadan önceki son yedi yılını Honda Türkiye’de satış müdürlüğü baÅŸta olmak üzere çeÅŸitli departmanların yöneticilik görevlerinde bulunarak geçirdi. Akman, kariyerinin ilk dönemlerinde ÅŸu anda Stellantis Grubu’nun bir parçası olan Peugeot Türkiye’de ve DoÄŸan Gazetecilik’te çalıştı. Otomotiv sektöründe yaklaşık 25 yıl tecrübesi olan Akman, Kasım 2022’de Stellantis Türkiye bünyesindeki Citroën Türkiye’nin Pazarlama Direktörü oldu. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Ãœniversitesi Sosyoloji bölümünden mezun olan Burcu Giray ise 2012-2019 yılları arasında Voden Leo Burnett’te çeÅŸitli yöneticilik pozisyonlarında görev aldı. Opel Türkiye ailesine 2019 yılında katılan Burcu Giray, 2021 yılına kadar Dijital Pazarlama Süpervizörü, 2023 yılına kadar ise Pazarlama Ä°letiÅŸimi Müdürü olarak görev yaptı. Bugüne kadar Opel Türkiye Ãœrün, Fiyatlandırma ve Kampanya Müdürü olarak görev yapan Giray, 1 Åžubat 2025 tarihi itibarıyla Citroën Türkiye Pazarlama Direktörü olarak yeni görevine baÅŸlayacak.