Otomobil Haber


Borusan 4. defa Marka Konferansı’nın sponsoru oldu!

Marka Konferansı’nın sponsoru BMW markasıyla 4. kez Borusan Otomotiv oldu

Borusan 4. defa Marka Konferansı’nın sponsoru oldu!

Borusan 4. defa Marka Konferansı’nın sponsoru oldu!

Borusan Otomotiv, BMW markasıyla bu yıl 13-14 Aralık 2017 tarihleri arasında düzenlenen MARKA Konferansı’na 4. defa sponsor oluyor.

Yeni BMW X3 modelinin sergileneceği MARKA 2017’de, BMW Lifestyle butik ürünleri de konferans katılımcılarına tanıtılacak. Borusan Holding Kurumsal İletişim Direktörü Şule Yücebıyık da, holdingin toplumsal cinsiyet çalışmaları doğrultusunda başlattığı “Sevgi Dilde Başlar” kampanyasını konuşmak üzere, MARKA 2017’nin programında konuşmacı olarak yer alacak.

Borusan Otomotiv,  bu yıl 4. defa sponsor olduğu MARKA Konferansı’nda, yeni BMW X3 modelini otomobil tutkunlarıyla buluşturacak. BMW Lifestyle butik ürünlerinin de tanıtılacağı MARKA 2017’de ayrıca; Borusan Holding Kurumsal İletişim Direktörü Şule Yücebıyık, Nöro Sağlık Beyin Araştırmaları Merkezi Kurucusu Uzm. Dr. Kerem Dündar ile birlikte Borusan Holding’in Sevgi Dilde Başlar” kampanyasını konuşacaklar. “Dil değişirse, beyin değişir, beyin değişirse dünya da değişir” diyen ikili konferansta; “sevgi diliyle” önyargılardan arınmış, birleştirici ve insancıl bir iletişimle yaşamlarımızı iyileştirmenin mümkün olduğunu gösterecekler.

 

“SEVGİ DİLDE BAŞLAR” KAMPANYASI HAKKINDA

İş yaşamında ayrımcı dil ve davranışları ortadan kaldırmak ve ayrımcılığı silmek amacıyla yoğun çalışmalar yapan Borusan’ın, Borusan Eşittir Platformu adlı toplumsal eşitlik platformu tarafından, Kadir Has Üniversitesi Toplumsal Cinsiyet ve Kadın Çalışmaları Merkezi danışmanlığında “İş Yaşamında Ayrımcılık İçeren Söz ve Davranışlardan Kaçınma Rehberi” yayınladı. Rehberde yer alan ve günlük iş hayatında sıklıkla karşılaşılan, özellikle cinsiyete yönelik ayrımcı ifade ve davranışlar,  aynı zamanda Borusan ofislerinde ve çalışma ortamlarında, özel tasarlanan afişlerle görünür hale getirildi. Böylece, dilde genellikle sonuçlarının farkında olmadan kullanılan ve çalışma ortamında sevgiye engel oluşturan ifadelere dikkat çekildi. “Sevgi Dilde Başlar” kampanyası, aynı zamanda bu yıl 14’üncüsü düzenlenen uluslararası iş ödülleri The Stevie Awards’da Sosyal Medya Kategorisi’nde Yılın İletişim Kampanyası dalında “Bronz Ödül”e layık görüldü.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ