Peugeot müşteri deneyimini en iyi yöneten marka oldu

Türkiye’de müşteri memnuniyetini ölçen ilk ve tek yarışmada en yakın rakibinin 14 puan önüne geçti, ödülün sahibi oldu

09 Mart 2018 Cuma, 16:50

Peugeot müşteri deneyimini en iyi yöneten marka oldu

Peugeot, Sikayetvar.com tarafından düzenlenen ve Türkiye’de ilk ve tek yarışma olan A.C.E. Awards 2018’de birincilik ödülünü kazandı.

Türkiye’nin müşteri memnuniyetini ölçen ilk ve tek yarışması  A.C.E  Awards (Achievement in Customer Excellence).

Yarışmada; 19 sektörde müşteri deneyimini en iyi yöneten ulusal ve uluslararası markalar ödüllendirilmekte.

“Müşteri Deneyim Endeksi”, Sikayetvar.com kullanıcılarına yapılan 400 bin anketten elde edilen veriler doğrultusunda, “En iyi müşteri deneyimi yaşatan firmaları” belirlemeye yönelik bir araştırma.

Başarı skoru her firmanın şikayet oranı, memnuniyet oranı, teşekkür oranı ve müşterilerin markada kalma isteklerine göre hesaplanmakta.

Peugeot Türkiye‘den yapılan açıklama şöyle: “Müşteri memnuniyetini tüm çalışmalarımızın merkezine koyarak şikâyetleri etkin ve doğru yöneterek marka imajı, müşteri sadakati, tavsiye etme ve kalite algısını daha üst düzeylere çıkartmayı hedefliyoruz. Bu yöndeki çalışmalarımızın müşterilerimiz tarafından böylesine anlamlı ödüller ile taçlandırılmasından gurur ve mutluluk duyuyoruz.

Yorum yazın...

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Wordpress Haber Teması Tasarım ve Programlama: Seçkin Talanöz