Avrupa’da 50 bin adet Navara satıldı!

Nissan, son iki yılda Avrupa’da 50 bin adet Navara sattı

05 Aralık 2017 Salı, 14:16

Avrupa’da 50 bin adet Navara satıldı!

Nissan Navara, Avrupa’da son iki yılda 50 bin adetlik satışa ulaştı. 2016’da ‘Yılın Pick-up’ı’ seçilen Navara, böylece pick-up pazarındaki payını yüzde 11’den yüzde 17 çıkarmış oldu.

İngiltere, Almanya ve İsveç gibi üç önemli Batı Avrupa pazarında performansıyla dikkatleri üzerine çekerek, 1 numaralı Asyalı Pick-up oldu.

2016’da “Yılın Pick-up’ı” seçilen NAVARA, Avrupa’da elde ettiği satış rakamlarıyla dikkatleri üzerine çekmeye devam ediyor. Son iki yılda Avrupa’da gerçekleştirilen NAVARA satışları, 50 bin barajını aşarak NAVARA’nın pick-up pazarındaki payını yüzde 11’den yüzde 17’ye çıkarttı.

2017 yılında (eylül de dahil) İngiltere, Almanya ve İsveç olmak üzere üç önemli Batı Avrupa pazarında en çok satan Asyalı pick-up modeli olarak, pazarı domine etmeye devam ediyor. Elde edilen tüketici iç görülerine göre performansa ve premium özelliklere odaklanılan bu ülkelerde popülaritesi her geçen gün artan NISSAN NAVARA’ya iş ve eğlence amaçlı kullanıcıların ilgisi de günbegün artıyor.

NAVARA satışlarının yüzde 80’den fazlasını en üst iki donanım paketi olan N-Connecta ve Tekna oluşturuyor. Bu, segmentteki rakiplerin çoğundan daha yüksek bir oran olarak dikkat çekiyor.

Detayları, stili, rahatlığı ve kalite özellikleriyle pick-up pazarında SUV konforu sunan NAVARA; JUKE, QASHQAI ve X-TRAIL modellerinin nitelik ve özelliklerini hafif ticari araç segmentine aktarmak üzere geliştirildi. Zengin donanım seviyesiyle de pazara yön veren NAVARA, Çevre Görüş Sistemi ve Akıllı Acil Durum Freni gibi Nissan’ın öncü teknolojilerini bünyesinde barındırıyor.

NISSAN, yeni 40 kWh kapasiteli bataryasıyla e-NV200 de dahil olmak üzere Avrupa’nın en geniş hafif ticari araç ürün gamını sunan markası.

 

Nissan Motor Company Hakkında

Merkezi Japonya’nın Yokohama kentinde bulunan Nissan Motor Co. Ltd. Japonya’nın en büyük ikinci otomotiv şirketidir. Renault-Nissan İttifakı’nın bir parçası olan ve dünya genelinde 244 bin 500’den fazla çalışanı bulunan Nissan, 2017 yılının ilk yarısında 2.89 milyon araç satış gerçekleştirdi. Nissan, Infiniti ve Datsun markaları altında altmıştan fazla modelden oluşan zengin bir ürün yelpazesine sahip olan Nissan Motor Co. Ltd. sıfır emisyonlu mobilite konusunda da dünya lideri konumundadır. Nissan’ın bu alandaki dominant modeli LEAF dünyanın geniş kitlelere yönelik tamamen elektrikli ilk araç olma özelliğini taşıyor. LEAF aynı zamanda sıfır emisyonlu araç segmentinde sahip olduğu yaklaşık yüzde 50 pazar payıyla tarihin en çok satılan elektrikli modeli unvanına sahiptir. Fransız üretici Renault ile 1999’dan bu yana ortaklığı bulunan Nissan’ın, 2016 yılı itibariyle de Renault-Nissan İttifakının devamı niteliğinde Mitsubishi Motors ile ortaklığı başlamıştır. 2017 yılının ilk yarısında 5.27 milyon araç satışı gerçekleştiren Renault-Nissan-Mitsubishi İttifakı dünyanın en fazla satış yapan grubu oldu.

Nissan’ın ürünleri, hizmetleri ve daha fazlası için www.nissan-global.com web sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Yorum yazın...

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Wordpress Haber Teması Tasarım ve Programlama: Seçkin Talanöz